Arculattervezés
Az arculattervezés célja, hogy az ügyfelek figyelmét megragadja és megjegyezzék cégünket. Hogy miért fontos ez? Mert ügyfeleink, partnereink először a cég arculatával találkozik névjegykártyán, weboldalon, levélpapíron és egyéb reklámhordozón. Fontos, hogy az ügyfelek első ránézésre azonosulni tudjanak a cég arculatával, tükrözze a cég szellemiségét és küldetését és kitűnjön a versenytársak közül. Így válik kulcsfontosságúvá az arculattervezés egy cég életében.
Kérdések, melyeket arculattervezés előtt meg kell válaszolni:
- Kik az ügyfelek
- Mit szeretnek bennünk
- Mi az amit hangsúlyozni szeretnénk
- Miért jó a termékünk, szolgáltatásunk
- Összefoglalva: mit szeretnénk eladni és kiknek. :)
Egy arculat grafikai tervezése a logóval kezdődik. A logó általában egy grafikából és egy feliratból áll. Ez a logó fog később megjelenni a névjegykártyán, borítékon, levélpapíron, szórólapon, minden dekorációs eszközön (reklámtábla, molinó, roll-up stb.) és egyéb reklámtárgyakon (póló, bögre, kulcstartó stb.). Fontos, hogy a logón kívül minden eszköz az egységességet mutassa, melyet a színek és grafikák segítségével érhetők el.
- Arculattervezés során fontos, hogy a formák és színek harmonikus összhangban legyenek a cég személyiségével.
- A logótól a formavilág kialakításáig kérje segítségünket és együtt megtervezzük cégéhez leginkább illő arculatot.